„Perlas Energija“ kainų skirtumo kompensavimo tvarka

Suprantame, kad „Perlas Energija“ veiklos stabdymas sukėlė Jums nesklandumų, ir kaip ir visos savo veiklos metu, taip ir dabar, norime elgtis garbingai, tad parengėme kompensavimo mechanizmą, kuris leis kompensacijas gauti visiems mūsų klientams.

 

Buitiniams vartotojams dengsime fiksuotos kainos skirtumą tarp tos, kuri buvo taikyta pas mus, ir naujo tiekėjo kainos, bet ne daugiau nei 0,0631 Eur/kWh. Tokią kompensaciją gaus visi, kurių kaina būtų galiojusi iki šių metų gruodžio 31 d. 

 

Tiems, kurių kainos galiojimas pasibaigęs, ir tiems, kurie buvo pasirinkę su biržos kaina susietus planus, bendrovė kompensuos kainos skirtumą už vieną mėnesį – rugsėjį, bet taip pat ne daugiau nei 0,0631 Eur/kWh.

 

Šiuo kompensavimo mechanizmu mes siekiame, kad klientai sutartyje apibrėžtu laikotarpiu gautų elektrą už tą kainą, kurią pasirinko rinkdamiesi „Perlas Energija“. Kompensavimo riba, 0,0631 Eur/kWh, yra apskaičiuota remiantis skirtumu tarp mažiausios kainos, kurią mokėjo mūsų klientai, ir šalyje dominuojančio standartinio vienos laiko zonos plano, pagal kurį vartotojai moka 0,24 Eur/kWh. Apskaičiuojama pagal rinkoje populiariausio Standartinio vienos laiko zonos planą.

 

Kas gali kreiptis dėl kompensacijos?

  • sutartyje su „Perlas Energija“ nurodytas kainos galiojimas iki š. m. gruodžio 31 d. arba tie, kurių sutarčių įsigaliojimo pradžia buvo nukelta į 2022 m. liepos 1 d. Šie klientai gali kreiptis dėl kompensacijos už rugsėjo-gruodžio mėn. faktines elektros išlaidas.
  • Sutartyje su bendrove kainos galiojimas yra pasibaigęs arba buvo pasirinktas biržos planas: tokie klientai gali kreiptis dėl kompensacijos už rugsėjo mėn.
  • Pasirinko kitą nepriklausomą tiekėją, grįžo į visuomeninį tiekimą ar buvo perkeltas į garantinį tiekimą  ne anksčiau nei rugpjūčio 5 d.

 

Ką daryti, jei atitinkate visus išvardytus kriterijus?

Sulaukus pirmosios sąskaitos iš naujo tiekėjo/visuomeninio tiekėjo/garantinio tiekimo,  nuo spalio 10 d. galite pateikti ją „Perlas“ terminale arba įkelti internetinėje savitarnoje, tuomet bus suskaičiuotas ir išmokėtas susidaręs kainos skirtumas pagal galiojančias kompensavimo taisykles. Svarbu, kad išmokos bus mokamos tik tam pačiam savininkui, kuris buvo sudaręs sutartį su „Perlas Energija“.

 

 

Už kuriuos mėnesius bus galima gauti kompensaciją?

Turint iki gruodžio 31 d. galiojančią kainą, kompensacijos bus mokamos už rugsėjo-gruodžio mėn. sunaudotą elektrą, jei kaina nebegalioja arba turėjote su birža susietos kainos planą, kompensacijos bus išmokamos už rugsėjo mėnesį.

 

Kaip suskaičiuoti savo būsimą kompensacijos dydį?

Tai galėsite padaryti „Perlas Energija“ interneto svetainėje, kurioje šiuo metu vyksta atnaujinimo darbai. Kai skaičiuoklė bus paruošta, informuosime Jus.

 

Kada galima kelti pateikti/įkelti pirmąją sąskaitą?

Nuo š. m. spalio 10 d., kai gausite pirmąsias elektros sąskaitas už rugsėjį, jas turėsite pateikti „Perlas“ terminale arba įkelti internetinėje savitarnoje, tuomet bus suskaičiuotas ir išmokėtas susidaręs kainos skirtumas pagal galiojančias kompensavimo taisykles.

 

Ar sąskaitas kelti kiekvieną mėnesį?

Svarbu, kad sąskaitas nuo spalio 10 d. galima kelti kiekvieną mėnesį arba visas įkelti vėliausiai 2023 m. sausio 20 d.

 

Ar jei nesikreipsiu, kompensacija bus išmokama?

Kompensacijas gaus tik tie klientai, kurie kreipsis ir pateiks naujojo tiekėjo sąskaitas, jei kreiptasi iki sausio 20 d. nebus, kompensacijų bendrovė neišmokės.

 

Iki kada vėliausiai galima kreiptis?

Iki 2023 m.  sausio 20 d.

 

Jei turiu fiksuotos kainos planą ir noriu su kitu tiekėju rinktis biržos planą, ar kompensacija man galios?

Jeigu UAB „Perlas Energija“ Klientas vietoje turėto fiksuotos kainos plano sudarydamas sutartį su kitu nepriklausomu elektros energijos tiekėju pasirenka biržos planą, tai kompensacija yra apskaičiuojama pagal UAB „Perlas Energija“ Kliento turėto fiksuoto plano 1 kWh kainos ir panašaus plano 1 kWh kainos skirtumą, bet ne daugiau kaip didžiausia kompensuotina 1 kWh kaina.

 

Kaip bus apskaičiuojama kompensacija, jei pasikeitė laiko zonų kiekis?

Jei UAB „Perlas Energija“ Klientas turėjo 1 laiko zonos tarifą, o pas kitą tiekėją turi 2 laiko zonų tarifą, apskaičiuojant kompensaciją yra sudedamos pagal dviejų laiko zonų tarifus sumokėtos sumos, iš jos atimant sumą, kuri būtų sumokėta pagal UAB „Perlas Energija“ vienos laiko zonos tarifą. Jeigu atvirkščiai, t.y. UAB „Perlas Energija“ Klientas turėjo 2 laiko zonų tarifą, o pas kitą tiekėją turi 1 laiko zonos tarifą, tuomet apskaičiuojant kompensaciją yra laikoma, pagal vienos laiko zonos tarifą suvartotas kWh kiekis yra padalinamas santykiu 50/50 ir kiekviena dalis atskirai padauginama iš UAB „Perlas Energija“ taikytų dviejų laiko zonų tarifų („dieninio“ ir „naktinio“). Iš gautos sumos yra atimama kitam tiekėjui sumokėta kaina.

 

Ką daryti tiems, kurie turėjo 18 mėn. fiksuotos kainos sutartį?

Tokiems klientams bus skiriama papildoma kompensacija po 2023 m. sausio 20 d. Apie tai, kaip tokia kompensacija bus apskaičiuota ir išmokėta, klientus, kuriems ši informacija aktuali, bendrovė informuos individualiai.

 

Detalias kompensavimo sąlygas rasite čia.

Daugiau atsakymų į Jums rūpimus klausimus rasite čia.

Sąskaitas pateikti galite mūsų internetinėje savitarnoje čia.

Kompensavimo tvarką verslo klientams rasite čia.

Jei turite klausimų, visada kviečiame juos užduoti el. paštu [email protected], darbo dienomis telefonu +370 521 25555.

Ačiū, kad mumis pasitikėjote, ir atleiskite už sukeltus nepatogumus.

 

 

Pagarbiai,

„Perlas Energija“ vadovas

Vilius Juraitis

Turite klausimų?