Kaunietė Malvina: renkantis elektros tiekėją žmonėms lengviausia – paklausti gyvai

Dalintis

Likus vos kelioms dienoms iki nepriklausomų elektros energijos tiekėjų pasirinkimo termino pabaigos, vis daugiau žmonių susiduria su klausimais: ką ir kaip rinktis. Kaunietė Malvina Banėnienė, dirbanti klientų aptarnavimo vadybininke Perlas Plius“ aptarnavimo taške prekybos centre „SAVAS“, sako, kad pastaruoju metu sulaukia vis daugiau klausimų apie elektros tiekėjo pasirinkimą.

 

Ne visi nori mokytis atsiskaityti internetu, gyvas kontaktas svarbiausia

 

Malvinos Banėnienės teigimu, žmonėms svarbiausia kaina, tačiau ji sulaukianti ir kitokių klausimų apie elektros tiekėjo pasirinkimą: „Natūralu, kad visi ieško geriausios kainos, tačiau greta to žmonėms rūpi ir tai, ar sutartis terminuota, kokios jos nutraukimo sąlygos, kas bus, jei laiku tiekėjo jie nepasirinks. Informacijos tikrai trūksta, tad aš džiaugiuosi galėdama palengvinti žmonių sprendimą ir pateikti atsakymus gyvai, akis į akį. Būtent tai klientai vertina labiausiai: daliai jų nesinori patiems ieškoti informacijos, pasirašinėti sutartį internetu ar mokytis apmokėti sąskaitas interneto savitarnoje. Jie ir toliau nori galėti ateiti į fizinį tašką ir atsiskaityti už elektrą. O „Perlas Energija“ visoje Lietuvoje turi per 2000 fizinių atsiskaitymo taškų, net mažiausiame kaimelyje, kur mūsų klientai gali bet kada užeiti, gauti atsakymus į visus klausimus, aiškiai ir paprastai apmokėti sąskaitas. Tokias sąlygas tikrai ne visi tiekėjai suteikia, kitur atsiskaityti galima tik internetu“, – pasakoja kaunietė. 

 

Pati M. Banėnienė nepriklausomą elektros tiekėją pasirinko jau seniai – vos paskelbus antrojo elektros rinkos liberalizacijos etapo pradžią. Moteris sako, kad jai svarbiausi buvo tie patys dalykai kaip ir jos klientams: Perlas Energija“ sąlygose viskas aišku ir lengvai suprantama paprastam žmogui, nėra jokių paslėptų mokesčių. Pavyzdžiui, mūsų sutartys yra neterminuotos su fiksuota elektros kaina, tai reiškia, kad jas galima bet kada nutraukti be jokių mokesčių“, – sako ji.

 

Sutartys be jokių paslėptų žvaigždučių

 

„Perlas Energija“ vadovas Vilius Juraitis teigia suprantantis, kad pasirinkti elektros tiekėją yra nelengvas uždavinys daugeliui juk niekada iki šiol to daryti neteko: „Būtent suprasdami, kad elektros tiekėjo pasirinkimas yra sudėtingas sprendimas daugeliui, mes siekiame būti paprastai suprantami, aiškūs ir nieko neslėpti nuo savo esamų ir būsimų klientų. Dėl to vieni iš nedaugelio rinkoje siūlome neterminuotas, fiksuotos kainos sutartis, kurias be jokių baudų nutraukti galima bet kuriuo metu; mūsų sutartys – trumpos ir aiškios, be jokių paslėptų mokesčių, o kainos – vienos geriausių rinkoje“.

 

Juraičio teigimu, svarbus ir gyvas kontaktas, todėl „Perlas Energija“ visoje Lietuvoje turi per 2000 fizinių taškų, kuriuose galima sudaryti sutartis ir kas mėnesį mokėti elektros sąskaitas: „Suprantame, kad ne visi nori naudotis internetine savitarna ar mokėti internetu, todėl turime platų fizinių taškų tinklą, kur klientai gali ateiti, pasirašyti sutartį, sumokėti mokesčius jiems įprastu būdu ir gauti atsakymus į su elektros energija kylančius klausimus“.

 

Elektros energijos tiekėją visi, kurie per metus sunaudoja ne mažiau nei 1000 kWh elektros, turi pasirinkti iki birželio 18 d. To nepadariusiems, elektra nuo liepos 1 d. bus automatiškai pradedama tiekti garantinio tiekimo su 25 proc. antkainiu, taikomu elektros kainai elektros biržoje.

 

Turite klausimų?